MY SWEET OPPA <3






Selamat Hari Guru =)
Wednesday 15 May 2013 | 09:30 | 0 Ask
Hai,Assalamualaikum =).Lama tangan ni tak menaip..rindu
 pon ader dekat blog yang berhabuk ni haha BTW terima kasih kepada beliau kerana beliau  aku da boleh membaca dan menulis.Kalau cikgu baca saya harap cikgu masih lagi ingat kat saya walaupon cikgu dah pindah ke sekolah lain.. :'( .
 Kepada PUAN ROSILAWATI,
PUAN AISHAH 
,PUAN HASMIMAH HANIM ,
PUAN SABRINA DAN 
PUAN NGEOW JOANNE saya harap cikgu tak lupakan saya :'( kerana anda semua adalah cikgu yangi paling saya sayang :'( ..
 Maybe saya tak dapat nk bagi tahu kat cikgu yang saya sekarang dah berubah.. Mase Perpisahan 
PUAN NGEOW JOANNE cikgu ade bgi sya kata-2 semangat iaitu
 '' sabrina don't be so sensitive okey ?? remember me okey..study smart okey .. remember don't be too sensitive '' 
mase tu aq da mula menagis sebab dia da macam ibu aku.. :'( .. Sekarang Dia ada  dkat SMK SERI AMPANG aku harap dia tak lupa kat pelajar 
SMK TAMBUN :'( .. Thank You Again for you.. 
Tak Terkira pengorbanan mu hingga aku besar kan ku ingat selalu... 
Okey La Bye Readers.
Thank kerana sudi baca luahan hati sabrina :'(